Succesvolle online campagne Meldpunt Verpakkingen

Voor het Meldpunt Verpakkingen ontwierpen we recent een vernieuwde site met een strakker design en vernieuwde techniek. Rond de lancering verzorgden we een online campagne om het publiek bewust te maken van deze site, waar burgers terecht kunnen met milieuvragen over verpakkingen. De campagne scoorde buitengewoon goed, vooral doordat we hem dagelijks bijstuurden. Ook het aantal reacties op de site nam tijdens de campagne flink toe.

Bijsturen online campagne

De campagne vond plaats op de netwerken van Google, Sanoma en Wegener en maakte gebruik van real-time bidding op advertentieruimte. Bij campagnes zoals deze loont het om te monitoren waar je precies het meeste succes behaalt. Door voortdurend bij te sturen, kun je het rendement sterk vergroten.

Ideeën delen

Heb je ideeën voor jouw event, congres, beurs, vergaderzaal of webcast...of juist niet? We denken graag met je mee. Leuk juist, het geeft ons energie.

Ja, dat wil ik