Coca-Cola Open wint publieksprijs Gouden Giraffe

Coca-Cola Open is verkozen tot het meest innovatieve zakelijke evenement van 2017. AVEQ was als creatief partner van DR2 Events & Campaigns verantwoordelijk voor de stijl en inrichting van dit event. We zijn natuurlijk erg trots op deze publieksprijs en kijken terug op een fantastische samenwerking.

[youtubeFrame:gOT7TLI0980:560]

Coca-Cola Open event

Met het event trok Coca-Cola het land in om met pers, publiek en politiek te discussiëren over duurzaamheid en milieu. DR2 Events & Campaigns organiseerde het evenement. AVEQ ontwierp onder meer de stijl, een unieke interactieve tafel en bedacht ook het interieurconcept van dit ‘rondreizende huis’. Coca-Cola gaf hiermee de aftrap van zijn nieuwe, ambitieuze duurzaamheidsplan.

Gouden Giraffe

De Gouden Giraffe is dé prijs voor zakelijke evenementen. In vijf categorieën worden de meest effectieve, creatieve en innovatieve events van het jaar bekroond. Vrijdagavond namen Arjanne Hoogstad (Coca-Cola) en Sabine Nuijten (Dr2 Events & Campaigns) de publieksprijs voor het meest innovatieve event van 2017 in ontvangst. Het creatieve team van AVEQ was hier uiteraard getuige van.

Ideeën delen

Heb je ideeën voor jouw event, congres, beurs, vergaderzaal of webcast...of juist niet? We denken graag met je mee. Leuk juist, het geeft ons energie.

Ja, dat wil ik