Coca-Cola Open
Voor de vijfde editie van Coca-Cola Open werden wij opnieuw gevraagd om de audiovisuele techniek te verzorgen. Dit jaarlijkse tweedaagse evenement, waarin de multinational openhartige gesprekken voert over stappen richting een duurzamere toekomst, vond plaats in hybride vorm voor een select gezelschap. Eerder, in 2019, ontving het event de Gouden Giraffe Publieksprijs, een erkenning voor de impact en uitstraling van het evenement.
Ook dit jaar verzorgden wij de volledige licht- geluids- en video techniek, inclusief het streamingplatform. De samenwerking met Coca-Cola, bureau Finally en Brandcode was wederom prettig en efficiënt, met als resultaat een geslaagd event.
Techniek in een Intieme Setting
De locatie in de Coca-Cola fabriek werd ingericht om een intieme sfeer te creëren, waarbij de ruimte werd vormgegeven met hoogteverschillen. Dit bracht de nodige technische uitdagingen met zich mee, die wij moeiteloos aangingen. Een hoge ronde truss constructie boven de tafel herbergde de audiovisuele apparatuur, verlichting en de beeldschermen voor het publiek in de zaal. Deze opstelling zorgde ervoor dat de online deelnemers, via de grote schermen, bijna fysiek aanwezig waren en op een natuurlijke manier deelnamen aan de discussies over thema’s als CO2-neutraliteit, circulariteit en duurzame verpakkingen.
Eventleader eventsoftware
De eventsoftware Eventleader bleek een waardevolle aanvulling voor Coca-Cola Open. De uitgenodigde gasten konden zich vooraf eenvoudig inschrijven voor de dag van hun voorkeur en hadden de keuze om het event fysiek bij te wonen of online via een liveverbinding. Op het eventplatform werden de video’s van beide eventdagen beschikbaar gesteld, waardoor deelnemers deze op hun gemak konden terugkijken en delen. Het dashboard bood daarnaast inzicht in bezoekersstatistieken, en alles was uiteraard vormgegeven in de kenmerkende stijl van Coca-Cola Open.
“Met deze combinatie van krachtige gesprekken, innovatieve techniek en branded eventsoftware werd Coca-Cola Open opnieuw een groot succes.”
Ideeën delen
Heb je ideeën voor jouw event, congres, beurs, vergaderzaal of webcast...of juist niet? We denken graag met je mee. Leuk juist, het geeft ons energie.